wtorek, 1 listopada 2011

Nohavica - "Rakety"

Dzisiaj nie słuchałam niczego innego: Jaromir Nohavica & Cechomor - Rakety.
Znam od lat, a ostatnio działa jakoś inaczej. Genialne, cudowne, uzależniające.
Chciałam Wam wkleić którąś strofkę, ale od 10 minut nie wiem, którą wybrać.
Może tę, w której będzie za późno, jeśli zjawisz się jutro. Lepiej więc przyjdź jeszcze dziś.
Albo o tym, że tylko mnie w to wszystko wrzucili.
Albo tę w której wiem, że nie będę się bać.
Jeszcze chwila, jeszcze moment, jeszcze sekunda...
Razem doczekamy się jutra.
Ziemia zrównana z ziemią.
Miliardy Romeów i miliardy Julii.
Genialne.

Byl jsem vhozen do života bez toho že by se mě ptali
a bez toho že by se mě někdo zeptal budu zase vyhozen
a tak prosím jenom o jedoniu malou úsluhu
netvrďte mi do očí že jednáte z mé vůle že tohleto všechno je i moje přání
 Zł.

Brak komentarzy: